ASISTENTKA MANAGEMENTU

„Přijímám výzvy, baví mne dělat věci jinak a líp – nacházet nové cesty a možnosti. Pokud něco neumím, tak se to naučím. Pokud něčemu věřím, tak mne překážky nikdy neodradí. Navíc ocením dobrý a přátelský kolektiv, sdílím své zkušenosti a učím se od jiných. V práci trávíme dost času, tak to musí přece i bavit.“

 

Zní to povědomě? Jsme česká společnost s mezinárodním působením a pro rozšíření našeho týmu hledáme šikovnou asistentku managementu, která pečlivě zastane administrativní úkoly a uvítá rozmanitou práci, úkoly ad hoc a ráda se naučí něco nového. Práce s námi je kreativní a umožňuje další rozvoj a vzdělávání. Rovněž přináší řadu benefitů – od příspěvku na penzijní připojištění po volnočasové aktivity.

 

Co je hlavní náplní práce?
 

  • Administrativní podpora managementu

  • Práce s právními, finančními a dalšími dokumenty

  • Úzká spolupráce s ekonomickým oddělením

  • Zodpovědnost za systém evidence, zakládání smluv a dokumentů vč. jejich oběhu

  • Příprava podkladů pro účetnictví

  • Vedení interních databází

  • Aktivní spolupráce napříč odděleními
     

Bez čeho to nepůjde?

 

  • Spolehlivost a samostatnost při realizaci svěřených projektů

  • Výborné komunikační schopnosti

  • Znalost českého a anglického jazyka na velmi dobré úrovni

  • Znalost MS Office (převážně Word, Excel)

  • Znalost účetnictví a daňových předpisů (zkušenost se systémem Pohoda výhodou)

  • ŘP sk. B – aktivní řidič

 

U nás najdete:
 

  • Dobře dostupné pracovní místo v Brně-Komárově

  • Motivující finanční ohodnocení a práci v menším přátelském kolektivu

  • Příležitost k seberealizaci a získání nových zkušeností

  • Zkušenost s mezinárodním prostředím

  • Možnost na sobě dále pracovat a účastnit se školení

  • Příspěvek na sport, kulturu a rekreaci

  • Příspěvek na penzijní připojištění

  • Jazykové kurzy

  • 5 týdnů dovolené

  • Sick days

 

  • Forma zaměstnání: práce na plný nebo částečný úvazek

  • Požadované datum nástupu: dohodou


V případě Vašeho zájmu o pozici při splnění uvedených kritérií, pošlete prosím Váš strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na emailovou adresu: kariera@ingers.cz. Interview s kandidáty realizujeme po dohodě osobně v sídle společnosti nebo online přes Skype.

 

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Podáním přihlášky do výběrového řízení udělujete společnosti Archie Samuel s.r.o., se sídlem Slunná 16, 617 00 Brno, souhlas se zpracováním osobních údajů dle zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění. Vaše osobní údaje budou zpracovány pro účely provedení výběrového řízení, souhlas udělujete na dobu 1 roku od ukončení výběrového řízení.

Ingers Industrial Solutions s.r.o.

Jeneweinova 51a, 617 00 Brno, Česká Republika

E: office@ingers.cz

T: +420 534 008 065

© 2017 Ingers Industrial Solutions

Proudly created with Wix.com